Szczegóły obiektu: Doświadczenia edukacyjne uczniów z niepełnosprawnością ruchową w codzienności szkolnej. Perspektywa biograficzna
PDF
Struktura
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79647 ;
- DOI:
- Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-07-17
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-01-27
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 476
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Fenomen egzystencjalnych wymiarów myślenia utopijnego
Twórca:Gara, Jarosław
Aktywizacja zawodowa osób z niepełnosprawnościami motorycznymi poprzez funkcjonalizację odzieży roboczej
Twórca:Napieralska, Lidia; Jasińska, Izabela; Śledzińska, Katarzyna; Witczak, Ewa; Jarzyna, Violeta
Typ:tekst
Współpracownik:Nowak, Wioletta.; Szalonka, Katarzyna; Kwaśnicki, Witold. Rec.; Światowy, Grażyna. Rec.; Niezgoda, Agnieszka. Rec.; Rudawska, Iga. Rec.; Niemczyk, Agata. Rec.; Witek, Lucyna. Rec.; Gardocka-Jałowiec, Anna. Rec.; Mruk, Henryk. Rec.; Bronkowska, Monika. Rec.
Doświadczenie refleksyjne w codzienności edukacyjnej – spojrzenie pragmatystyczne
Twórca:Paszenda, Iwona
Muzyka jako źródło przeżyć estetycznych w środowisku rodzinnym – doniesienie z badań
Twórca:Majzner, Rafał
Typ:tekst
Wartości, którymi kierują się dzisiejsi studenci (na przykładzie Uniwersytetu Wrocławskiego)
Twórca:Kędzior, Jolanta
Sens i możliwość edukacji w utopijnym urzeczywistnieniu. Refleksja pisana przypadkiem
Twórca:Przanowska, Małgorzata
Typ:tekst