Szczegóły obiektu: Codzienność jako wyzwanie edukacyjne. Od redaktorek
PDF
Struktura
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca: ;
- Temat i słowa kluczowe:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79623 ;
- Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-07-17
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-08-10
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 97
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Dydaktyka konstruktywistyczna w codzienności akademickiej – utopia, konieczność, szansa?
Twórca:Paszenda, Iwona
Typ:tekst
Wstęp
Twórca:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
Współpracownik:Żłobicki, Wiktor. Red.; Humeniuk, Monika. Red.; Paszenda, Iwona. Red.
Doświadczenie refleksyjne w codzienności edukacyjnej – spojrzenie pragmatystyczne
Twórca:Paszenda, Iwona
Raport z badań nad warunkami życia i czynnikami warunkującymi oceny. Poczucie bezpieczeństwa w (nie)zmiennej codzienności
Twórca:Dziubacka, Krystyna; Kwiatkowski, Piotr
Sukces w życiu codziennym
Twórca:Paszenda, Iwona
Współpracownik:Żłobicki, Wiktor. Red.; Humeniuk, Monika. Red.; Paszenda, Iwona. Red.
Kształtowanie się tożsamości społecznej i kulturowej w codzienności domowej
Twórca:Ferenz, Krystyna