Szczegóły obiektu: Ocena pracy nauczyciela jako formalny wyznacznik profesjonalizmu w codzienności zawodowej
PDF
Struktura
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79634 ;
- DOI:
- Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-07-17
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-12-05
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 1029
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Wypełnianie roli zawodowej przez nauczycieli z doświadczeniami odwrócenia ról w rodzinie
Twórca:Żłobicki, Wiktor
Styl pracy nauczycieli w szkołach o zróżnicowanej edukacyjnej wartości dodanej
Twórca:Majerek, Bożena
Współpracownik:Żłobicki, Wiktor. Red.; Humeniuk, Monika. Red.; Paszenda, Iwona. Red.
Biblioterapia w edukacji inkluzyjnej
Twórca:Chatzipentidis, Kiriakos
Typ:tekst
Współpracownik:Czernianin, Wiktor. Red.
Teachers vs. the Uniqueness of Their Occupational Role. On the Need for Supervision in Educational Work
Twórca:Żłobicki, Wiktor
Typ:tekst
Teoria i praktyka pedagogiczna w rozwoju zawodowym nauczyciela
Twórca:Szempruch, Jolanta