Wir verwenden Dateien durch die Cookie-Qualitätsverbesserungsschicht unserer Website. Für weitere Informationen, lesen Sie bitte das Dokument
Datenschutzbestimmungen Zustimmen
Wsp ó ł dzielenie i wsp ó ł odczuwanie zamiast os ą dzania . Duchowe wsparcie sztuki w zakonach i laickich wsp ó lnotach ż e ń skich Kalifornii
Sztuka - wiara - kobiece kolektywy . Sprawozdanie z konferencji The Lost - and - Found . Revising Art Stories in Search of Potential Changes w Lizbonie ( w ramach grantu NCN2021 / 41 / B / HS2 / 02148 )
" Gnawing at stone , feeding rainbows " . Aquatic imagination and repatative reading of myths
Interplay of art and faith in women ' s communities . Developing a heightened awareness of research perspectives and evolving methodologies
Nieistniej ą ca kaplica si ó str pallotynek w Gda ń sku – arcydzie ł o sakralnej sztuki modernistycznej
Przecie ż niebo i niebiosa najwy ż sze nie mog ą Ci ę obj ą ć ” ( 1 Krl 8 , 27 ) Zaginiony obraz Chrystofanii Marii ( 1506 r . ) z klasztoru wroc ł awskich klarysek oraz problem relacji wiary i dotyku
Spirituality in American women ’ s art : the Heresies collective , artistic re - enchantment practices , and new thealogical perspectives
Rewersy zewn ę trznych skrzyde ł Pentaptyku Ukrzy ż owania Rodziny Krappe , ok . 1500 , Muzeum Narodowe w Warszawie . Fot . Muzeum Narodowe w Warszawie .
Hans Wechtlin , Chrystofania , drzeworyt z Das Leben Jesu Christi gezogen auss den vier Euangelisten . . . , Strasburg : Jan Knobloch , 1508 , British Museum w Londynie . Fot . cop . The Trustees of the British Museum . .
Wilhelm Kalteysen von Oche , Maria z Dzieci ą tkiem , ok . 1450 , Muzeum Narodowe we Wroc ł awiu . Fot . Muzeum Narodowe We Wroc ł awiu .
Juan de Flandes , Chrystofania , ok 1499 - 1500 , National Gallery w Londynie . Fot . National Gallery London .
Chrystofania , kwatera Pentaptyku Ukrzy ż owania Rodziny Krappe , ok . 1500 , Muzeum Narodowe w Warszawie , Fot . Muzeum Narodowe W Warszawie .
Chrystofania . Pasjona ł Kunegundy , po 1312 . , N á rodn í knihovna Č R w Pradze . Fot . za : Karel Stejskal , Emma Urb á nkov á , Pasion á l P ř emyslovny Kunhuty ( Praha : Odeon , 1975 ) , 16 b
Ś l ą skie Muzeum Przemys ł u Artystycznego i Staro ż ytno ś ci we Wroc ł awiu , widok p ó ł nocnej ś ciany tzw . Skarbca , z obrazem Chrystofanii z ko ś cio ł a wroc ł awskich klarysek ( pierwszy z lewej ) , 1935 r . Fot . herder Institut w Marburgu .
Ś l ą skie Muzeum Przemys ł u Artystycznego i Staro ż ytno ś ci we Wroc ł awiu , widok tzw . Skarbca , 1935 r . Fot . Herder Institut w Marburgu .
Mistrz Poliptyku z Go ś ciszowic , Chrystofania , kwatera z pierwszego otwarcia Poliptyku Kaliskiego , ok . 1510 , Sanktuarium ś w . J ó zefa w Kaliszu . Fot . Agnieszka Pata ł a .
Barthel Weiner St . i Barthel Weiner M ł . , Contrafaktur der Stadt Breslau ( fragment z przedstawieniem ko ś cio ł a i klasztoru wroc ł awskich klarysek ) , 1562 . Fot . Biblioteka Uniwersytecka we Wroc ł awiu .
Ś l ą skie Muzeum Przemys ł u Artystycznego i Staro ż ytno ś ci we Wroc ł awiu , Chrystofania z ko ś cio ł a wroc ł awskich klarysek . Fragment il . 2
Dokumentacja rysunkowa ekspozycji w tzw . Skarbcu , Muzeum Narodowe we Wroc ł awiu , Gabinet Dokument ó w , I / 416 ( 1935 – 1938 ) . Fot . Agnieszka Pata ł a
Dokumentacja rysunkowa ekspozycji w tzw . Skarbcu
Wygl ą d Zenobii w Historia Augusta : asocjacje i inspiracje
Wybrane motywy na monetach w ł oskich z lat 1922 – 1943 jako przyk ł ad recepcji rzymskich motyw ó w numizmatycznych . Wyra ż anie nowych tresci poprzez odwo ł ania do tradycji
W ę grzy jako pars aliqua gentis Massagetum . Ś lady P ó xnoromantycznej i Wczesnosredniowiecznej uczono ś ci w dziele Tomasza archidiakona Splitu . Cz ę ś ć 2 . Postrzeganie Massaget ó w . 2 ) Kontekst „ hu ń ski ” , 1 . Hunowie - W ę grzy
Tradycja przedstawiania zmar ł ych w Cesarstwie Rzymskim od I do III w n . e . w ś wietle ź r ó de ł literackich oraz wybranych wizerunk ó w z Rzymu i Egiptu .
Organizacja prefektury Annony w okresie pryncypatu