Results: [Subject and Keywords = "image"](23 obiekty)
Filtration
Sorting:
by accuracy
Publications:
25
Change view:
1
of
- 1
Image merchandising jako element komercjalizacji dóbr osobistych
Creator:Glanc-Walkiewicz, Aleksandra; Gadek, Błażej
Type:text
Contributor:Gołaczyński, Jacek; Adamski, Andrzej; Balogh, Zsolt; Cieślak, Sławomir; Flaga-Gieruszyńska, Kinga; Górecki, Jacek; Kilian, Wolfgang; Markiewicz, Ryszard; Świerczyński, Marek; Warner, Richard; Zgryzek, Kazimierz
Ochrona wizerunku uczestników zgromadzenia
Creator:Kuczma, Emilia
Type:text
Contributor:Balicki, Ryszard; Jabłoński, Mariusz; Ławniczak, Artur
Images of the child created by parenting websites
Creator:Kubiak-Szymborska, Ewa; Furtak, Olga
Type:text
Postrzeganie starości i osób starszych w rodzinie przez dorastającą młodzież w środowisku wiejskim
Creator:Kowalewska, Kinga
Type:text
Thematic Roles in Image Schemas.Part 2.A Missing Link from Reality to Mind
Creator:Szwedek, Aleksander
Type:text
Town design and town communications in the process of image creation of Wroclaw and Malaga
Creator:Waniowski, Paweł; Wojtaś, Aleksandra
Type:text
Contributor:Dybał, Mariusz
Images of Mothers of Classical and Hellenistic Sparta
Creator:Myszkowska-Kaszuba, Magdalena
Type:text
Indywidualna religijność narzędziem wykluczenia. Przezwyciężanie projekcji celem religijnej edukacji
Creator:Molenda, Andrzej
Type:text
Contributor:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona
Graficzne wymiary emocji – peryferie pismoznawstwa
Creator:Owoc, Mirosław
Type:text
Contributor:Cieśla, Rafał; Grębowiec-Baffoni, Jolanta; Szostak, Maciej
Competitiveness of cities in the post-pandemic time : The perspectives of residents and tourists
Creator:Sztuk, Aleksandra
Type:text
Contributor:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Procesy integracyjne w Polsce w latach 1994–2016 w ocenie mniejszości arabskiej
Creator:Abou Saleh, Ziad
Type:text
Figurative Language in Symbolic Space – Interpretation and Imagination in Understanding Meanings
Creator:Lubowicka, Grażyna
Type:text
Contributor:Żłobicki, Wiktor; Turski, Marcin; Turska, Katarzyna
Redefinicja postrzegania ciała w dyskursie medialnym — ciałopozytywność i ciałoneutralność
Creator:Wójcik, Kaja
Type:text
Contributor:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota
Zaburzenia odżywiania a postrzeganie obrazu ciała wśród kobiet po urodzeniu dziecka w okresie postpandemicznym
Creator:Grajek, Mateusz; Grot, Martina; Kujawińska, Maria; Gwioździk, Weronika; Helisz, Paulina; Białek-Dratwa, Agnieszka
Type:text
Contributor:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
The image of a child from parents descended from broken and incomplete families
Creator:Marmola, Małgorzata; Wańczyk-Welc Anna
Type:text
Contributor:Jurczyk-Romanowska, Ewa; Sadowska, Edyta
Porządek publiczny a ochrona wizerunku jednostki w strefie publicznej
Creator:Wasiak, Dariusz
Type:text
Contributor:Górnicki, Leonard
Dyplomacja kulturalna Ukrainy
Creator:Kukharuk, Iryna
Type:tekst
Contributor:Ratajczak, Magdalena
Étudier l’argumentation selon la perspective francophone. Le cas du discours sur des questions juives
Creator:Pirogowska, Ewa
Type:text
The image of Wrocław in the perspective of ECoC Wrocław 2016. Report on a national survey research
Creator:Pluta, Jacek; Błaszczyk, Mateusz; Banaszak, Ewa; Kajdanek, Katarzyna
Marka jako nośnik wizerunku kraju pochodzenia — Rosja w narracji marketingowej Moscow Centre of SPARC Technologies o marce Elbrus
Creator:Kokowicz, Dorota
Type:text
Contributor:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota
„Tak działa nauka”. Retoryczne aspekty naukowego marketingu
Creator:Pawinski, Paweł
Type:text
Niedoceniony potencjał czy przecenione możliwości dyplomacji kulturalnej?
Creator:Umińska-Woroniecka, Anna
Type:text
- 1
- of
- 1