Szczegóły obiektu: Współczesne funkcjonowanie nauczycieli szkół podstawowych na przykładzie badań porównawczych przeprowadzonych na terenie południowej Polski (województwo podkarpackie i małopolskie) oraz północnych (Sárospatak) i południowych Węgrzech (Kaposvári)
PDF
Struktura
Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89437 ;
- DOI:
doi:10.34616/22.19.037 - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-03-12
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-04-14
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 269
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Nauczyciel wychowawcą – definiowanie roli nauczyciela z perspektywy studenta-praktykanta
Twórca:Zamecka-Zalas, Olga
Możliwości rozwoju kompetencji uczenia się przez nauczycieli wychowania przedszkolnego w miejscu pracy jako elementu kultury organizacyjnej
Twórca:Smilgiené, Jurgita; Masiliauskiené, Erika
O „duszy nauczycielstwa” w świetle wspomnień gimnazjalistów galicyjskich
Twórca:Dormus, Katarzyna
Współpracownik:Jędrychowska, Barbara. Red.
The conditioning of hermeneutic competences of students of pedagogy: nature versus culture and education
Twórca:Kaliszewska, Małgorzata; Klasińska, Barbara
Data:2022
Typ:tekst
Codzienność nauczycieli i uczniów w klasie wielokulturowej
Twórca:Szempruch, Jolanta