- Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania
Publikacja grupowa: Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania
Struktura
Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca:
: ;
:
- Data wydania:
- Typ zasobu: ;
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Identyfikator:
- Język:
- Język streszczenia:
; - Prawa dostępu: ;
- Licencja: ; https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en ;; https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=pl
- Właściciel praw:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data ostatniej modyfikacji: 2025-06-06
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
Zobacz także
Nauczyciel wychowawcą – definiowanie roli nauczyciela z perspektywy studenta-praktykanta
Twórca:Zamecka-Zalas, Olga
Typ:tekst
Współtwórca:Musiał, Ewa; Malinowska, Joanna
„Uczymy inaczej”- teoria i praktyka w kształceniu nauczycieli wczesnej edukacji
Twórca:Włoch, Stanisława
Typ:tekst
Współtwórca:Musiał, Ewa; Malinowska, Joanna
Praktyki pedagogiczne z perspektywy ich uczestników – raport z badań
Twórca:Kondracka-Szala, Marta
Typ:tekst
Współtwórca:Musiał, Ewa; Malinowska, Joanna
Jak przygotować do pracy nauczyciela XXI wieku? – ważna rola praktyk pedagogicznych
Twórca:Rokicka, Anna
Typ:tekst
Współtwórca:Musiał, Ewa; Malinowska, Joanna
Praktyki pedagogiczne przygotowaniem do odgrywania roli nauczyciela czy wprowadzeniem do zawodu?
Twórca:Jezierska-Wiejak, Elżbieta
Typ:tekst
Współtwórca:Musiał, Ewa; Malinowska, Joanna
Teoria i praktyka pedagogiczna w rozwoju zawodowym nauczyciela
Twórca:Szempruch, Jolanta
Typ:tekst
Współtwórca:Musiał, Ewa; Malinowska, Joanna
Efektywność praktyk studenckich z perspektywy samooceny studentów edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego
Twórca:Olejnik-Krupa, Emilia
Typ:tekst
Współtwórca:Musiał, Ewa; Malinowska, Joanna
Praktyka pedagogiczna kontekstem reorganizacji personalnej wiedzy o nauczaniu przyszłych nauczycieli. Propozycja zmiany modelu kształcenia nauczycieli
Twórca:Michalak, Renata
Typ:tekst
Współtwórca:Musiał, Ewa; Malinowska, Joanna