Szczegóły obiektu: Nauczyciel wychowawcą – definiowanie roli nauczyciela z perspektywy studenta-praktykanta
PDF
Struktura
Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89435 ;
- DOI:
- Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-03-12
- Data ostatniej modyfikacji: 2022-09-21
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 622
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
„Uczymy inaczej”- teoria i praktyka w kształceniu nauczycieli wczesnej edukacji
Twórca:Włoch, Stanisława
Coach, tutor... wychowawca
Twórca:Pękala, Joanna Ludwika
Autorytet nauczycielski w dobie PRL-u: założenia i rzeczywistość
Twórca:Król, Joanna
Współpracownik:Jędrychowska, Barbara. Red.
Z katedr na sztandary. Rozważania o nauczycielach – patronach szkół (na przykładzie Wielkopolski Wschodniej)
Twórca:Gołdyn, Piotr
Współpracownik:Jędrychowska, Barbara. Red.
Praktyki pedagogiczne z perspektywy ich uczestników – raport z badań
Twórca:Kondracka-Szala, Marta
Teoria i praktyka pedagogiczna w rozwoju zawodowym nauczyciela
Twórca:Szempruch, Jolanta