- Transgressions in the Pedagogy of Religion – between Instrumentalization and Emancipation of Religious Education
Details zum Objekt: Transgressions in the Pedagogy of Religion – between Instrumentalization and Emancipation of Religious Education
PDF
Struktur
Utopia, Ideology and/or Everyday Education Practice.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ; ;
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:95778 ; https://doi.org/10.34616/22.19.071 - Język:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2019-06-24
- Zuletzt geändert am: 2024-06-17
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 88
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
(Po)wolna edukacja religijna
Ersteller:Dąbrowski, Szymon
Between Orthodoxy and Heresy in the Pedagogy of Religion. The Hermeneutic and Aesthetic Inspirations by the Thought of Gianni Vattimo, Luigi Pareyson and Erika Fischer-Lichte
Ersteller:Humeniuk, Monika
Typ:tekst
Beitragende:Włodarczyk, Rafał; Pietkiewicz-Pareek, Beata
Between Exclusion and Inclusion in Religious Education
Ersteller:Humeniuk, Monika
Beitragende:Włodarczyk, Rafał; Turska, Katarzyna; Turski, Marcin
Edukacyjny potencjał religii w rozwoju i wychowaniu. Ku skutecznej edukacji religijnej...
Ersteller:Muńko, Dominika
Edukacja religijna a otwarta tożsamość religijna
Ersteller:Różańska, Aniela
Między katechizmem a biblioteką – w stronę inkluzyjnej pedagogiki religii
Ersteller:Humeniuk, Monika