- Schools “Detached” from Reality. On the Architectonics and Dynamics of Contemporary Educational Space
Details zum Objekt: Schools “Detached” from Reality. On the Architectonics and Dynamics of Contemporary Educational Space
PDF
Struktur
Utopia, Ideology and/or Everyday Education Practice.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Creator:

- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ;
- Description:
- Abstract:
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor:
: ; : ; : - Date issued:
- Resource Type: ;
- Detailed Type: ;
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:95774 ; https://doi.org/10.34616/22.19.067 - Language:
- Abstract Language :
- Resource Title:
- Resource Type:
- Related Identifier:
- Related Identifier Type:
- First Page:
- LastPage:
- Access rights: ;
- License: ; https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en ;; https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=pl
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2019-06-24
- Zuletzt geändert am: 2025-06-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 192
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Obowiązek szkolny sześciolatka i jego codzienność jako wyzwanie edukacyjne — na tle reformy edukacji de lege lata i de lege ferenda
Ersteller:Raszewska-Skałecka, Renata
Typ:text
Beitragende:Burdìn, Volodimir; Marszał, Maciej
Social structures and social groups in the processes of integration and disintegration of Silesia as a region (1526–1619)
Ersteller:Wąs, Gabriela
Typ:text
Beitragende:Harc, Lucyna; Wąs, Gabriela; Maroń, Jerzy
Dimensions of Religious Fundamentalism in Theoretical Perspective
Ersteller:Włodarczyk, Rafał
Typ:text
Beitragende:Włodarczyk, Rafał; Pietkiewicz-Pareek, Beata; Turska, Katarzyna; Turski, Marcin
Wymiary fundamentalizmu religijnego w ujęciu teoretycznym
Ersteller:Włodarczyk, Rafał
Typ:text
Beitragende:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona
Peculiarities of the Collaboration between the Family and the Pre-school Educational Institution: the Qualitative Aspect
Ersteller:Vietienė, Inesa; Malinauskienė, Daiva
Typ:text
Beitragende:Walasek, Stefania; Jurczyk-Romanowska, Ewa
Od edukowania do rodzicielskiego działania. O dostrzeganiu problemów, gotowości poszukiwania rozwiązań i podejmowaniu ryzyka w edukacji szkolnej dziecka
Ersteller:Lulek, Barbara
Typ:text
Beitragende:Jezierska-Wiejak, Elżbieta; Malinowska, Joanna