- Konstruowanie narracyjnej tożsamości religijnej dziecka w koncepcji Sofii Cavalletti elementem edukacji inkluzyjnej
Details zum Objekt: Konstruowanie narracyjnej tożsamości religijnej dziecka w koncepcji Sofii Cavalletti elementem edukacji inkluzyjnej
PDF
Struktur
Między ekskluzją a inkluzją w edukacji religijnej.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Alternative title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;; ; ; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor:
: ;
:
- Date issued:
- Resource Type: ;
- Detailed Type: ;
- Format:
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89172 - Language:
- Abstract Language :
; - Resource Title:
- Resource Type:
- Related Identifier:
- Related Identifier Type:
- First Page:
- LastPage:
- Access rights: ;
- License: ; https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en ;; https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=pl
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-01-03
- Zuletzt geändert am: 2025-07-07
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 317
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
„Zapomniany wymiar doświadczeń”? Duchowość i religijność dorosłej osoby z niepełnosprawnością intelektualną w kontekście badawczym
Ersteller:Jakubas, Agata
Typ:text
Beitragende:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona
Dydaktyka konstruktywistyczna w codzienności akademickiej – utopia, konieczność, szansa?
Ersteller:Paszenda, Iwona
Typ:text
Beitragende:Węgrzyn, Rafał; Włodarczyk, Rafał
Edukacja inkluzyjna uczniów z niepełnosprawnością wzroku – w kręgu wizji utopijnych (?)
Ersteller:Czerwińska, Kornelia
Typ:text
Beitragende:Rejman, Konrad; Włodarczyk, Rafał
Wspieranie rozwoju uczniów w integracyjnej i inkluzyjnej edukacji wczesnoszkolnej
Ersteller:Dobrowolski, Tomasz
Typ:text
Beitragende:Jezierska-Wiejak, Elżbieta; Malinowska, Joanna
Krytyka „kultury wykluczenia” w nauczaniu papieża Franciszka
Ersteller:Rabiej, Stanisław
Typ:text
Beitragende:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona
English: a neutral language of global communication? Sociopedagogical implications
Ersteller:Odrowąż-Coates, Anna
Typ:text
Nauka o literaturze w kontekście teorii Siegfrieda Schmidta
Ersteller:Płoszaj, Katarzyna
Typ:text
Beitragende:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota
Cancel culture jako autorytarna dystopia
Ersteller:Szumlewicz, Katarzyna
Typ:text
Beitragende:Achremowicz, Hanna; Włodarczyk, Rafał