- Dydaktyka konstruktywistyczna w codzienności akademickiej – utopia, konieczność, szansa?
Details zum Objekt: Dydaktyka konstruktywistyczna w codzienności akademickiej – utopia, konieczność, szansa?
PDF
Struktur
Utopia a edukacja.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;; ; ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Typ zasobu: ;
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:140236 ; https://doi.org/10.34616/149613 - Język:
- Prawa dostępu: ;
- Licencja: ;
- Właściciel praw:
; - Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2023-09-01
- Zuletzt geändert am: 2024-02-22
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 88
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Wiedza osobista dziecka w młodszym wieku szkolnym jako przestrzeń (nie)codziennych działań nauczyciela
Ersteller:Kochanowska, Ewa
Raport z badań nad warunkami życia i czynnikami warunkującymi oceny. Poczucie bezpieczeństwa w (nie)zmiennej codzienności
Ersteller:Dziubacka, Krystyna; Kwiatkowski, Piotr
Typ:tekst
(Nie)pożądana refleksyjność
Ersteller:Jankowska, Agnieszka
Everyday Life – Between Rationality of Actions and Authority. An Example of Social Diagnosis by Erich Fromm
Ersteller:Paszenda, Iwona
Beitragende:Włodarczyk, Rafał; Turska, Katarzyna; Turski, Marcin
Kształtowanie się tożsamości społecznej i kulturowej w codzienności domowej
Ersteller:Ferenz, Krystyna
Praca – życie rodzinne – społeczeństwo – edukacja. O codzienności w optyce koncepcji Ericha Fromma i Theodore’a Bramelda
Ersteller:Paszenda, Iwona
Typ:tekst