- English: a neutral language of global communication? Sociopedagogical implications
Details zum Objekt: English: a neutral language of global communication? Sociopedagogical implications
PDF
Struktur
Wychowanie w Rodzinie.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Identyfikator:
; ; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:135561 ; https://doi.org/10.34616/wwr.2022.2.157.165 - DOI:
- Źródło:
- Język:
- Powiązanie:
- Powiązane dane:
https://wwr.edusfera.press/ - Prawa dostępu: ;
- Licencja: ;
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2022-11-09
- Zuletzt geändert am: 2024-04-23
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 59
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Krytyka „kultury wykluczenia” w nauczaniu papieża Franciszka
Ersteller:Rabiej, Stanisław
Funkcjonowanie Silla w okresie Trzech Królestw. Wybrane aspekty zainspirowane serialem Hwarang (2016)
Ersteller:Kula, Marcin
Typ:tekst
Cancel culture jako autorytarna dystopia
Ersteller:Szumlewicz, Katarzyna
Typ:tekst
The peaceful expansion of the English language in Europe. A tool of integration or a facet of quiet colonization?
Ersteller:Odrowąż-Coates, Anna
Typ:tekst
Edukacja inkluzyjna uczniów z niepełnosprawnością wzroku – w kręgu wizji utopijnych (?)
Ersteller:Czerwińska, Kornelia
Dyplomacja publiczna Szwecji
Ersteller:Broś-Szczęsna, Natalia
Typ:tekst
Beitragende:Ratajczak, Magdalena
Wspieranie rozwoju uczniów w integracyjnej i inkluzyjnej edukacji wczesnoszkolnej
Ersteller:Dobrowolski, Tomasz