Szczegóły obiektu: Children’s Everyday Creativity at School as an Inspiration for Action Research on Education of Pedagogy Students
PDF
Struktura
Family, Religion, Pedagogy and Everyday Education Practice.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- ORCID:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: ;
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:135528 ;DOI: 10.34616/145444 ;
- Język:
- Prawa dostępu:
- Licencja: https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.pl
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2022-11-04
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-12-07
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 51
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
(Nie)pożądana refleksyjność
Twórca:Jankowska, Agnieszka
Twórcze zabawy w zaciszu domu rodzinnego
Twórca:Magda-Adamowicz, Marzena
Typ:tekst
Kreatywne dzieci z trudnościami w uczeniu się – stereotypy i uprzedzenia jako inhibitory twórczego potencjału człowieka
Twórca:Krauze-Sikorska, Hanna
Typ:tekst
L’écriture créative : technique efficace pour favoriser l’expression écrite en classe de FLE
Twórca:Luchkevych, Viktoriia
Typ:tekst
Between Stigma and Potential – Action Research in a Community Under Exclusion
Twórca:Achremowicz, Hanna
Typ:tekst
Współpracownik:Włodarczyk, Rafał. Redaktor; Pietkiewicz-Pareek, Beata. Redaktor
Not only in cities : creative activities in rural areas with a case study of Lower Silesia
Twórca:Janc, Krzysztof; Raczyk, Andrzej; Dołzbłasz, Sylwia
Typ:tekst
Prawo pracownika do uprawiania w stosunku pracy twórczości (artystycznej, naukowej, racjonalizatorskiej i wynalazczej)
Twórca:Szewczyk, Helena
Typ:tekst
Współpracownik:Przybyłowicz, Ariel. Red.; Stopka, Karolina. Red.; Tomanek, Artur. Red.; Stefański, Krzysztof. Rec.; Witoszko, Wioletta. Rec.