Szczegóły obiektu: The Person and His Development. The Gestalt Approach in Academic Education
PDF
Struktura
Hermeneutics, Social Criticism and Everyday Education Practice.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- ORCID:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: ;;
- Data wydania:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108913 ;
- DOI:
- Język:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2020-06-03
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-07-11
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 45
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Gestalt pieśni. Terapeutyczny aspekt wykonań wiejskich tradycji muzycznych w opowieściach mówionych (przyczynek do badań i praktyki tekstoterapeutycznej)
Twórca:Kapusta, Anna
Typ:tekst
Współpracownik:Czernianin, Wiktor. Red.
E-learning jako swoista przestrzeń komunikacji w edukacji
Twórca:Kaźmierska, Marlena
Ocena wybranych platform do e-Learningu pod względem dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i zgodności z zasadami projektowania uniwersalnego
Twórca:Królak, Aleksandra
Współpracownik:Szalonka, Katarzyna. Red.
Niedoceniony potencjał środowiska uczącego
Twórca:Nowak, Jolanta
(Po)wolna edukacja religijna
Twórca:Dąbrowski, Szymon
Holistic and Transdisciplinary Character of Contemporary Academic Education
Twórca:Żłobicki, Wiktor
Możliwości rozwoju kompetencji uczenia się przez nauczycieli wychowania przedszkolnego w miejscu pracy jako elementu kultury organizacyjnej
Twórca:Smilgiené, Jurgita; Masiliauskiené, Erika