- Edukacja konfucjańska w Chinach w okresie cesarskim – narzędzie wdrażania utopii autorytarnej?
Szczegóły obiektu: Edukacja konfucjańska w Chinach w okresie cesarskim – narzędzie wdrażania utopii autorytarnej?
PDF
Struktura
Utopia a edukacja.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca:
: ;
:
- Data wydania:
- Typ zasobu: ;
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:136847 ; https://doi.org/10.34616/146551 - Język:
- Język streszczenia:
; - Tytuł źródłowy:
- Typ zasobu źródłowego:
- Powiązany identyfikator:
- Typ identyfikatora:
- Pierwsza strona:
- Ostatnia strona:
- Prawa dostępu: ;
- Licencja: ; https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.en ;; https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.pl
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2023-03-20
- Data ostatniej modyfikacji: 2025-07-01
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 177
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Ostatnio przeglądane
- Edukacja
Edukacja konfucjańska w [...] utopii autorytarnej? Twórca:Zemanek, BogdanTyp:textWspółtwórca:Achremowicz, Hanna; Włodarczyk, Rafał