Experiencing the world of music by a child in the context of the requirements of the core curriculum of early childhood education
Doświadczanie świata muzyki przez dziecko w kontekście wymagań podstawy programowej edukacji wczesnoszkolnej
aesthetic experience of music
child
experiencing music
music
doświadczanie muzyki
dzieci
muzyka
przeżycie estetyczne muzyki
This article attempts to analyze the recommendations contained in the current core curriculum relating to the various forms of experiencing the world by children at early school age. On this basis, the author of the study formulates proposals concerning the forms of experiencing the world of music by a child that are not included in the school’s curricula, but are necessary for the full and harmonious development of children.
Celem artykułu jest próba dokonania analizy zaleceń zawartych w aktualnie obowiązującej podstawie programowej, odnoszących się do różnych form doświadczania świata przez dzieci w młodszym wieku szkolnym. Na tej podstawie autor formułuje postulaty związane z formami doświadczania świata muzyki przez dziecko nieujętymi w programach kształcenia, a koniecznymi dla pełnego i harmonijnego rozwoju dzieci.
Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89098 ISBN 978-83-62618-30-9
Dziecko w sytuacjach uczenia się, s. 39-51
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
May 18, 2023
Dec 20, 2017
1 143
1294
https://www.repozytorium.uni.wroc.pl/publication/94475
Edition name | Date |
---|---|
Doświadczanie świata muzyki przez dziecko w kontekście wymagań podstawy programowej edukacji wczesnoszkolnej | May 18, 2023 |