Everyday hearing children of deaf parents
Codzienność słyszących dzieci niesłyszących rodziców
biculturalism
Child of Deaf Adults
children
CODA
disability sign language
parents’ disability
CODA
dwukulturowość
dzieci
dzieci niesłyszących rodziców
język migowy
niepełnosprawność rodziców
Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79646 ISBN 978-83-62618-24-8
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne, T.1, s. 300-311.
Copyright by Marzena Możdżyńska
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
Jan 27, 2023
Jul 17, 2017
1 088
1269
https://www.repozytorium.uni.wroc.pl/publication/84075
Edition name | Date |
---|---|
Codzienność słyszących dzieci niesłyszących rodziców | Jan 27, 2023 |
Jagoszewska, Iwona Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Wydział Humanistyczny Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Walasek, Stefania. Red. Winczura, Barbara. Red.
Jagoszewska, Iwona Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red. Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Gandecka, Kamila. Red.
Cytowska, Beata Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Wydział Humanistyczny Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Walasek, Stefania. Red. Winczura, Barbara. Red.
Biedroń, Małgorzata Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red. Sadowska, Edyta. Red.