Szczegóły obiektu: Technologia informacyjna jako narzędzie osiągania celów - kilka refleksji nauczyciela-praktyka
PDF
Struktura
Edukacja Kultura Społeczeństwo.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:136308
- DOI:
doi: 10.34616/eks.2022.3.1.193.196 - Jest częścią:
https://bibliotekacyfrowa.pl/publication/145261 - Prawa dostępu:
- Licencja: https://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.pl
- Właściciel praw:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2023-01-30
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-29
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 31
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Regulacja Internetu w Brazylii ‒ wstępne rozważania dogmatycznoprawne
Twórca:Klimas, Damian
Współpracownik:Complak, Krystian. Red.; Gutierrez, Patryk. Red.; Rosiak, Jolanta. Red.; Grabowska, Sabina. Rec.; Urbanek, Krzysztof. Rec.
Relacje społeczne nauczycieli z rodzicami w czasie pandemii COVID-19
Twórca:Szempruch, Jolanta
Typ:tekst
Papierowy i elektroniczny. O potencjale dwóch typów podręczników do nauki historii
Twórca:Wiśniewska, Dorota
Typ:tekst
Dostępność i wykorzystanie internetu w czasie pandemii w Polsce i UE
Twórca:Grzega, Urszula
Typ:tekst
Współpracownik:Nowak, Wioletta.; Szalonka, Katarzyna; Kwaśnicki, Witold. Rec.; Światowy, Grażyna. Rec.; Niezgoda, Agnieszka. Rec.; Rudawska, Iga. Rec.; Niemczyk, Agata. Rec.; Witek, Lucyna. Rec.; Gardocka-Jałowiec, Anna. Rec.; Mruk, Henryk. Rec.; Bronkowska, Monika. Rec.
Wykorzystanie platformy edukacyjnej Moodle do prowadzenia zdalnych szkoleń bibliotecznych w Bibliotece Uniwersyteckiej we Wrocławiu
Twórca:Jodłowski, Łukasz
Współpracownik:Pidłypczak-Majerowicz, Maria. Rec.; Piotrowicz, Grażyna. Red.
Use of Internet and its Addictive risk among Polish students – comparative analysis over a seven-year period
Twórca:Dembińska, Aleksandra; Ochnik, Dominika
Współpracownik:Kuczyńska, Alicja. Red.; Kuczyńska, Alicja. Ed.
Formy spędzania czasu wolnego w okresie pandemii z wykorzystaniem internetu
Twórca:Kolny, Beata
Typ:tekst
Współpracownik:Nowak, Wioletta.; Szalonka, Katarzyna; Kwaśnicki, Witold. Rec.; Światowy, Grażyna. Rec.; Niezgoda, Agnieszka. Rec.; Rudawska, Iga. Rec.; Niemczyk, Agata. Rec.; Witek, Lucyna. Rec.; Gardocka-Jałowiec, Anna. Rec.; Mruk, Henryk. Rec.; Bronkowska, Monika. Rec.
Odpowiedzialność za stosowanie hiperłączy (linków)
Twórca:Maryniak, Łukasz
Typ:tekst
Współpracownik:Gołaczyński, Jacek. Red.; Adamski, Andrzej. Rec.; Balogh, Zsolt. Rec.; Cieślak, Sławomir. Rec.; Flaga-Gieruszyńska, Kinga. Rec.; Górecki, Jacek. Rec.; Kilian, Wolfgang. Rec.; Nekrosius, Vytautas; Świerczyński, Marek. Rec.; Warner, Richard. Rec.