- Nauczyciel wychowawcą – definiowanie roli nauczyciela z perspektywy studenta-praktykanta
Object's details: Nauczyciel wychowawcą – definiowanie roli nauczyciela z perspektywy studenta-praktykanta
PDF
Structure
Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania.
Description
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Creator:
- Subject and Keywords:
- Abstract:
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89435 - DOI:
- Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2018-03-12
- Last modification date: 2023-12-06
- Content object's number of views: 853
- You could also download the object's description in these formats:
- Download IIIF manifest:
See also
We teach another way: theory and practice nn training early education teachers
Creator:Włoch, Stanisława
Teacher authority in People’s Republic of Poland: demands and reality
Creator:Król, Joanna
Contributor:Jędrychowska, Barbara
Coach, tutor… educator
Creator:Pękala, Joanna Ludwika
From a Professor’s Desk to a School Flag: Teachers Who Became Schools’ Namesakes (as in the eastern Wielkopolska region)
Creator:Gołdyn, Piotr
Contributor:Jędrychowska, Barbara
Pedagogical apprenticeship from the perspective participants – a report from research
Creator:Kondracka-Szala, Marta
Theory and practice in teacher’s professional development
Creator:Szempruch, Jolanta