- Praktyka pedagogiczna kontekstem reorganizacji personalnej wiedzy o nauczaniu przyszłych nauczycieli. Propozycja zmiany modelu kształcenia nauczycieli
Object's details: Praktyka pedagogiczna kontekstem reorganizacji personalnej wiedzy o nauczaniu przyszłych nauczycieli. Propozycja zmiany modelu kształcenia nauczycieli
PDF
Structure
Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania.
Description
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Abstract: ;
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89420 ; https://doi.org/10.34616/22.19.021 - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2018-03-12
- Last modification date: 2024-06-17
- Content object's number of views: 319
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Download IIIF manifest:
See also
Methodology and internship – an attempt to create a cooperation model
Creator:Banaszak, Marek
Pedagogical practice from the perspective of student's early education
Creator:Komorowska-Zielony, Alicja
Theory and practice in teacher’s professional development
Creator:Szempruch, Jolanta
We teach another way: theory and practice nn training early education teachers
Creator:Włoch, Stanisława
Teacher as form tutor – defining a role of a teacher from the student-trainee’s point of view
Creator:Zamecka-Zalas, Olga
Pedagogical internships – the preparation to play the role of a teacher or the introduction to the profession?
Creator:Jezierska-Wiejak, Elżbieta