- Niedoceniony potencjał środowiska uczącego
Object's details: Niedoceniony potencjał środowiska uczącego
PDF
Structure
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Description
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ;; ; ;
- Abstract:
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79635 ; https://doi.org/10.34616/22.19.197 ; - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2017-07-17
- Last modification date: 2024-06-19
- Content object's number of views: 509
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Download IIIF manifest:
See also
Gra dydaktyczna Travel-Quest "Kraj-U" - z doświadczeń działalności laboratorium dydaktyczno-metodologicznego "Inspiration Club" Państwowego Uniwersytetu Pedagogicznego im. M. Kociubińskiego w Winnicy (Ukraina)
Creator:Melnychuk, Tetiana; Neprytskyi, Oleksandr
Type:tekst
Teacher as a key element of the educational environment of a young child in mathematics education
Creator:Dobrowolska, Małgorzata
Edukacja muzyczna z metodyką. Skrypt do przedmiotu
Creator:Kondracka-Szala, Marta
Oralność i piśmienność praktyk szkolnych - problemy i rozpoznania
Creator:Rakoczy, Marta
Type:text
Theatrical education. About the formal possibilities of theatrical education at early childhood
Creator:Janik, Agnieszka
Supporting student in integration/inclusive early childhood education
Creator:Dobrowolski, Tomasz
Sprawność językowa uczniów edukacji wczesnoszkolnej w ocenie rodziców. (Nie)formalne oczekiwania a rzeczywistość
Creator:Olejnik-Krupa, Emilia
Type:tekst