- Wiedza osobista dziecka w młodszym wieku szkolnym jako przestrzeń (nie)codziennych działań nauczyciela
Object's details: Wiedza osobista dziecka w młodszym wieku szkolnym jako przestrzeń (nie)codziennych działań nauczyciela
PDF
Structure
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Description
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: Personal Knowledge of a Child at Early School Age as a Space for (Not) Daily Activities of a Teacher;
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;; ; ; ; ;
- Abstract:
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79632 ; https://doi.org/10.34616/22.19.194 ; - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2017-07-17
- Last modification date: 2024-06-19
- Content object's number of views: 829
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Download IIIF manifest:
See also
Teachers’ beliefs about learning potential of a child at early school age
Creator:Kochanowska, Ewa
The use of coaching in everyday school life
Creator:Kozielska, Joanna
Z katedr na sztandary. Rozważania o nauczycielach – patronach szkół (na przykładzie Wielkopolski Wschodniej)
Creator:Gołdyn, Piotr
Contributor:Jędrychowska, Barbara
Teacher as a key element of the educational environment of a young child in mathematics education
Creator:Dobrowolska, Małgorzata
School mission as an object of teachers’ reflection
Creator:Dernowska, Urszula