- Zarządzanie marketingowe : wybrane aspekty prawne i ekonomiczne
Object's details: Zarządzanie marketingowe : wybrane aspekty prawne i ekonomiczne
PDF
Description
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Creator:
; 
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor: : ; :
- Date issued:
- Resource Type: ;
- Detailed Type: ;
- Identifier:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:141962 ; https://doi.org/10.19195/978-83-229-4053-2 - Language:
- Abstract Language :
- Relation: ;
- Access rights: ;
- License: ;
- Rights holder:
- Autor opisu:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2025-08-13
- Last modification date: 2025-08-13
- Content object's number of views: 147
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Download IIIF manifest:
See also
Rodzaje orientacji działania (aktywności) aptek ogólnodostępnych w Polsce
Creator:Janicka-Michalak, Teresa
Type:text
Contributor:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Zmodyfikowany indeks rozumienia i stosowania marketingu jako instrument oceny aktywności marketingowej aptek ogólnodostępnych w Polsce
Creator:Żak, Konrad
Type:text
Contributor:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Branding narodowy jako teoria i praktyka. Krytyczna analiza wybranych tekstów na temat marki kraju z lat 1997-2017
Creator:Bojakowski, Waldemar
Type:tekst
Etyka a zarządzanie marketingowe – wybrane problemy
Creator:Winiarski, Marcin
Type:text
Contributor:Bojko, Andrìj Mihajlovič; Marszał, Maciej
Rola mikrotargetingu w komunikacji marketingowej w polityce oraz innych branżach
Creator:Robaczyński, Jakub
Type:text
Contributor:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Bezwzględny zakaz reklamy kancelarii adwokackich w realiach współczesnego funkcjonowania rynku usług prawniczych
Creator:Zadęcka, Ewa
Type:text
Contributor:Jabłoński, Mariusz
Marketingowe aspekty organizacji biegów masowych w Polsce – poszukiwanie nowych możliwości
Creator:Waniowski, Paweł; Waniowski, Tomasz
Type:text
Contributor:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Niemczyk, Agata; Wicki, Ludwik; Majewska-Jurczyk, Barbara; Światowy, Grażyna; Dejnaka, Agnieszka; Niezgoda, Agnieszka; Mruk, Henryk
Postulat zmiany społecznej jako narzędzie marketingowe
Creator:Haławin, Arkadiusz
Type:text