- Motivation for Second Language Learning in the Czech Armed Forces
Object's details: Motivation for Second Language Learning in the Czech Armed Forces
PDF
Structure
Academic Journal of Modern Philology.
Description
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Group publication title:
- Creator: ;;
- Subject and Keywords:
- Abstract:
- Place of publishing:
- Date issued:
- Resource Type:
- Detailed Type:
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:140457 ; - DOI:
- Language:
- Abstract Language :
- Access rights:
- License: https://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/deed.en ;https://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/deed.pl
- Location of original object:
- Autor opisu:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2023-12-15
- Last modification date: 2023-12-18
- Content object's number of views: 9
- You could also download the object's description in these formats:
- Download IIIF manifest:
See also
Sposoby wspierania motywacji do uczenia się w alternatywnym modelu edukacji – perspektywa rodziców uczniów w młodszym wieku szkolnym
Creator:Makarewicz, Marta
Type:tekst
Ocena wybranych platform do e-Learningu pod względem dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i zgodności z zasadami projektowania uniwersalnego
Creator:Królak, Aleksandra
Type:tekst
Contributor:Szalonka, Katarzyna
E-learning jako swoista przestrzeń komunikacji w edukacji
Creator:Kaźmierska, Marlena
Why insight in psychotherapy does not always lead to behaviour change?
Creator:Załuski, Jacek; Kuncewicz, Dariusz; Lachowicz-Tabaczek, Kinga
Type:text
Contributor:Kuczyńska, Alicja
Wrocław University Library against the background of models and developmental conceptions of modern academic libraries
Creator:Piotrowicz, Grażyna
Contributor:Piotrowicz, Grażyna; Pidłypczak-Majerowicz, Maria
Postawy motywacyjne polskich podatników wobec płacenia podatków
Creator:Lotko, Ewa
Type:text
Contributor:Jabłoński, Mariusz; Tomanek, Artur
Pro-environmental or pro-social : Which motivation is stronger in the case of charity retailing engagement?
Creator:Borusiak, Barbara; Kucharska, Barbara
Type:text
Contributor:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna