- Zmodyfikowany indeks rozumienia i stosowania marketingu jako instrument oceny aktywności marketingowej aptek ogólnodostępnych w Polsce
Object's details: Zmodyfikowany indeks rozumienia i stosowania marketingu jako instrument oceny aktywności marketingowej aptek ogólnodostępnych w Polsce
PDF
Structure
Acta Universitatis Wratislaviensis. Ekonomia.
Description
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Alternative title:
- Group publication title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Description:
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor: : ; :
- Date issued:
- Resource Type: ;
- Detailed Type: ;
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:137021 ; https://doi.org/10.19195/2658-1310.28.4.9 ; ; - Language:
- Abstract Language :
; - Relation:
- WUL Catalog: https://katalog.bu.uni.wroc.pl/lib/item?id=chamo:109884
- Is version of: Czasopisma Naukowe w Sieci
- Access rights: ;
- License: ;
- Rights holder:
; - Location of original object:
- Autor opisu:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2023-04-07
- Last modification date: 2024-08-12
- Content object's number of views: 99
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Download IIIF manifest:
See also
Rodzaje orientacji działania (aktywności) aptek ogólnodostępnych w Polsce
Creator:Janicka-Michalak, Teresa
Type:text
Contributor:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Dostępność produktów leczniczych w Polsce – ujęcie prawno-ekonomiczne
Creator:Żak, Konrad
Contributor:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Niemczyk, Agata; Wicki, Ludwik; Majewska-Jurczyk, Barbara; Światowy, Grażyna; Dejnaka, Agnieszka; Niezgoda, Agnieszka; Mruk, Henryk
Farmaceuta w aptece a jakość usług farmaceutycznych
Creator:Żak, Konrad
Type:text
Contributor:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Kwaśnicki, Witold; Światowy, Grażyna; Niezgoda, Agnieszka; Rudawska, Iga; Niemczyk, Agata; Witek, Lucyna; Gardocka-Jałowiec, Anna; Mruk, Henryk; Bronkowska, Monika
Substytucja leków w aptece ogólnodostępnej podczas pandemii COVID-19
Creator:Szpala, Magdalena
Type:text
Contributor:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Rola mikrotargetingu w komunikacji marketingowej w polityce oraz innych branżach
Creator:Robaczyński, Jakub
Type:text
Contributor:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Galerie sztuki współczesnej — perspektywa rozwoju czy upadku?
Creator:Januszewska, Małgorzata J.
Contributor:Winiarski, Marcin
Bezwzględny zakaz reklamy kancelarii adwokackich w realiach współczesnego funkcjonowania rynku usług prawniczych
Creator:Zadęcka, Ewa
Type:text
Contributor:Jabłoński, Mariusz
Notki o autorach
Contributor:Korbutowicz, Teresa; Ćwiąkała-Małys, Anna; Mościbrodzka, Monika