- Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne, 2020, 32. Inspirowane zainteresowaniami Marcina. Księga pamiątkowa ku czci doktora Marcina Winiarskiego
Group publication: Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne, 2020, 32. Inspirowane zainteresowaniami Marcina. Księga pamiątkowa ku czci doktora Marcina Winiarskiego
Structure
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Description
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Alternative title:
- Subject and Keywords: ; ; ;; ;
- Description:
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor:
;
: ;
: - Institution:
- Date issued:
- Date copyrighted:
- Resource Type: ;
- Detailed Type:
- Identifier:
; - Source:
- Language:
- Relation:
- WUL Catalog:
https://katalog.bu.uni.wroc.pl/lib/item?id=chamo:163734 - Is version of:
Czasopisma Naukowe w Sieci (CNS) - Rights holder:
- Autor opisu:
Object is located in the collections:
Additional information
- Last modification date: 2025-09-05
- You could also download the object's description in these formats:
See also
Rola mikrotargetingu w komunikacji marketingowej w polityce oraz innych branżach
Creator:Robaczyński, Jakub
Type:text
Contributor:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Zmodyfikowany indeks rozumienia i stosowania marketingu jako instrument oceny aktywności marketingowej aptek ogólnodostępnych w Polsce
Creator:Żak, Konrad
Type:text
Contributor:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Bezwzględny zakaz reklamy kancelarii adwokackich w realiach współczesnego funkcjonowania rynku usług prawniczych
Creator:Zadęcka, Ewa
Type:text
Contributor:Jabłoński, Mariusz
How, if at All, should the Law of Trademarks Adapt to the Rise of Sensory Marketing?
Creator:Wołangiewicz, Michał
Type:text
Contributor:Kozłowski, Artur
Marketingowe aspekty organizacji biegów masowych w Polsce – poszukiwanie nowych możliwości
Creator:Waniowski, Paweł; Waniowski, Tomasz
Type:text
Contributor:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Niemczyk, Agata; Wicki, Ludwik; Majewska-Jurczyk, Barbara; Światowy, Grażyna; Dejnaka, Agnieszka; Niezgoda, Agnieszka; Mruk, Henryk
Rodzaje orientacji działania (aktywności) aptek ogólnodostępnych w Polsce
Creator:Janicka-Michalak, Teresa
Type:text
Contributor:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Postulat zmiany społecznej jako narzędzie marketingowe
Creator:Haławin, Arkadiusz
Type:text
Finansowanie innowacji produktowych a komunikacja marketingowa na przykładzie firmy Tesla Inc.
Creator:Cuda, Anna
Type:text
Contributor:Ćwiąkała-Małys, Anna; Karpińska, Marzena; Wrzosek, Stefan