- Finansowanie innowacji produktowych a komunikacja marketingowa na przykładzie firmy Tesla Inc.
Object's details: Finansowanie innowacji produktowych a komunikacja marketingowa na przykładzie firmy Tesla Inc.
PDF
Structure
Prawno-finansowe systemy funkcjonowania wybranych jednostek organizacyjnych.
Description
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Alternative title:
- Creator:

- Subject and Keywords: ; ; ; ;; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor:
: ;
: ; : - Date issued:
- Date copyrighted:
- Resource Type: ;
- Detailed Type: ;
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:94093 ; https://doi.org/10.23734/23.18.008 - Language:
- Abstract Language :
; - Relation:
- Is part of:
- Resource Title:
- Resource Type:
- Related Identifier:
- Related Identifier Type:
- First Page:
- LastPage:
- Access rights: ;
- License: ;
- Rights holder:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2019-01-03
- Last modification date: 2025-09-23
- Content object's number of views: 1940
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Download IIIF manifest:
See also
Rola mikrotargetingu w komunikacji marketingowej w polityce oraz innych branżach
Creator:Robaczyński, Jakub
Type:text
Contributor:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Zmodyfikowany indeks rozumienia i stosowania marketingu jako instrument oceny aktywności marketingowej aptek ogólnodostępnych w Polsce
Creator:Żak, Konrad
Type:text
Contributor:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Bezwzględny zakaz reklamy kancelarii adwokackich w realiach współczesnego funkcjonowania rynku usług prawniczych
Creator:Zadęcka, Ewa
Type:text
Contributor:Jabłoński, Mariusz
Marketingowe aspekty organizacji biegów masowych w Polsce – poszukiwanie nowych możliwości
Creator:Waniowski, Paweł; Waniowski, Tomasz
Type:text
Contributor:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Niemczyk, Agata; Wicki, Ludwik; Majewska-Jurczyk, Barbara; Światowy, Grażyna; Dejnaka, Agnieszka; Niezgoda, Agnieszka; Mruk, Henryk
Rodzaje orientacji działania (aktywności) aptek ogólnodostępnych w Polsce
Creator:Janicka-Michalak, Teresa
Type:text
Contributor:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Postulat zmiany społecznej jako narzędzie marketingowe
Creator:Haławin, Arkadiusz
Type:text
Zarządzanie marketingowe : wybrane aspekty prawne i ekonomiczne
Creator:Blicharz, Jolanta; Szalonka, Katarzyna
Type:text
Contributor:Małecka-Łyszczek, Magdalena; Pierzchała, Ewa
Analiza skuteczności TikToka jako formy komunikacji marketingowej wśród generacji Z
Creator:Martynów, Maria
Type:text
Contributor:Kostecka-Jurczyk, Daria; Jakubowski, Sebastian