Continuity/change/discontinuity in education. The recognition of comparison
Ciągłość/zmiana/nieciągłość w edukacji. Ujęcie komparatystyczne
change
continuity
discontinuity
education
educational models
reform
reformy
ciągłość
edukacja
modele oświatowe
nieciągłość
zmiana
The article presents two educational models – Polish (metamorphosis model) and South Korean (pressure cooker model) in comparison. It depicts changes in education of these countries as continuity or discontinuity of valid solutions.
Artykuł przedstawia dwa modele oświaty – w Polsce (model metamorfozy) oraz Korei Południowej (model szybkowaru) w ujęciu porównawczym. Prezentuje zmiany w edukacji tych krajów jako ciągłość bądź nieciągłość obowiązujących rozwiązań.
Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89667 ISBN 978-83-62618-37-8
Komunikacja a zmiana społeczna, s. 255-265
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
Nov 4, 2020
Jun 13, 2018
424
454
https://www.repozytorium.uni.wroc.pl/publication/95539
Edition name | Date |
---|---|
Ciągłość/zmiana/nieciągłość w edukacji. Ujęcie komparatystyczne | Nov 4, 2020 |