Effectiveness of student interships from a perspective of early school education and pre-school education students’ self-evaluation
Efektywność praktyk studenckich z perspektywy samooceny studentów edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego
early school education
pedagogical practices
self-assessment
teachers’ competences
edukacja wczesnoszkolna
kompetencje nauczyciela
praktyki pedagogiczne
samoocena
This article shows pedagogical practices of a younger child from a student self-assessment perspective. Moreover, the article demonstrates key development areas and apprentices’ competences showing strengths and weaknesses of the practice itself simultaneously.
Artykuł ukazuje praktyki pedagogiczne przyszłych nauczycieli dziecka młodszego z perspektywy samooceny studentów. Wskazuje na obszary rozwoju kluczowych umiejętności, kompetencji praktykantów, ukazując mocne i słabe strony samego przebiegu praktyk.
Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89434 ISBN 978-83-62618-36-1
Copyright by Emilia Olejnik-Krupa
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
Sep 21, 2022
Mar 12, 2018
9 635
9666
https://www.repozytorium.uni.wroc.pl/publication/94937
Edition name | Date |
---|---|
Efektywność praktyk studenckich z perspektywy samooceny studentów edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego | Sep 21, 2022 |