Szczegóły obiektu: Praktyki pedagogiczne z perspektywy ich uczestników – raport z badań
PDF
Struktura
Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89433 ;
- DOI:
- Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-03-12
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-12-06
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 759
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Nauczyciel jako kluczowy element środowiska edukacyjnego małego dziecka w nauczaniu matematyki
Twórca:Dobrowolska, Małgorzata
Przekonania nauczycieli o potencjale uczenia się dziecka w młodszym wieku szkolnym
Twórca:Kochanowska, Ewa
Znaczenie muzyki w domach rodzinnych studentów pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej
Twórca:Szczyrba-Poroszewska, Joanna
Praktyka pedagogiczna z perspektywy studenta wczesnej edukacji
Twórca:Komorowska-Zielony, Alicja
Teoria i praktyka pedagogiczna w rozwoju zawodowym nauczyciela
Twórca:Szempruch, Jolanta