Szczegóły obiektu: Przygotowanie studentów do realizacji zadań nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej – między teorią a praktyką
PDF
Struktura
Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89431 ;
- DOI:
- Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-03-12
- Data ostatniej modyfikacji: 2022-09-21
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 548
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Opiekun praktyk studenta edukacji elementarnej – na styku ról społecznych i wzajemnych oczekiwań
Twórca:Chybicka, Małgorzata; Kozłowska, Wiesława; Łechtańska, Ewa
Nauczyciel jako kluczowy element środowiska edukacyjnego małego dziecka w nauczaniu matematyki
Twórca:Dobrowolska, Małgorzata
Sprawność językowa uczniów edukacji wczesnoszkolnej w ocenie rodziców. (Nie)formalne oczekiwania a rzeczywistość
Twórca:Olejnik-Krupa, Emilia
Informacje o uczniu przekazywane rodzicom przez nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w świetle badań empirycznych
Twórca:Bąk, Olga; Gochniak, Dorota; Kotula, Barbara; Sawrycz, Natalia
Współpracownik:Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego; Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red.; Piwowarczyk, Mirosław. Red.