Methodology and internship – an attempt to create a cooperation model
Przedmioty metodyczne a praktyki zawodowe – próba opracowania modelu współpracy
methodics’ competitions
pedagogical practice
SCRUM
kompetencje metodyczne
praktyki pedagogiczne
SCRUM
In the article Author presents activities realized in the classes about development of socio-ecological competitions of the child in the pre-school and early-school education in the Department of Educational Studies of Adam Mickiewicz University in Poznań. On the way of realising this project Author implements elements of corporations’ methodology of management SCRUM, which is generally used in the Software production and which Author adjusts to the needs of teachers’ education within the classes.
W tekście zaprezentowano działania realizowane w czasie zajęć z kształtowania kompetencji społeczno-przyrodniczych dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w ramach kształcenia na trzech specjalnościach nauczycielskich. W realizacji opisywanego projektu wdrożono elementy korporacyjnej metodologii zarządzania SCRUM, wykorzystywanej powszechnie w produkcji oprogramowania, a dostosowanej do potrzeb kształcenia nauczycieli przez prowadzącego przedmiot metodyczny.
Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89424 ISBN 978-83-62618-36-1
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
Sep 21, 2022
Mar 12, 2018
119
136
https://www.repozytorium.uni.wroc.pl/publication/94927
Edition name | Date |
---|---|
Przedmioty metodyczne a praktyki zawodowe – próba opracowania modelu współpracy | Sep 21, 2022 |
Zamecka-Zalas, Olga
Olejnik-Krupa, Emilia
Michalak, Renata