Szczegóły obiektu: „Umiejscawianie” się studentów w przestrzeni praktykowania – z perspektywy praktyki konstruktywistycznej
PDF
Struktura
Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89423 ;
- DOI:
- Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-03-12
- Data ostatniej modyfikacji: 2022-09-21
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 250
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Praktyki pedagogiczne z perspektywy ich uczestników – raport z badań
Twórca:Kondracka-Szala, Marta
Szkoła. Społeczna rola heterotopii
Twórca:Archacka, Magdalena
Współpracownik:Włodarczyk, Rafał. Red.; Gromysz, Jowita. Red.
(Geo)poetyka marzenia. Utopia – heterotopia – trzecia przestrzeń
Twórca:Piasecka, Małgorzata
Mit o powodzi i wydarzenia 1997 roku jako utopia konstytuująca tożsamość wsi Łany, Kamieniec Wrocławski i Jeszkowice
Twórca:Achremowicz, Hanna; Kamińska, Kamila
Praktyka pedagogiczna z perspektywy studenta wczesnej edukacji
Twórca:Komorowska-Zielony, Alicja
Teoria i praktyka pedagogiczna w rozwoju zawodowym nauczyciela
Twórca:Szempruch, Jolanta
W labiryncie macierzyństwa” – doświadczenia macierzyńskie kobiet w przestrzeni miasta. Badania inspirowane sztuką
Twórca:Janik, Agnieszka
Typ:tekst