Szczegóły obiektu: Dom jako przestrzeń dzieciństwa i dorastania – (auto)biograficzne konteksty w pracy coachingowej
PDF
Struktura
Dom rodzinny w doświadczeniu (auto)biograficznym.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89181 ;
- DOI:
doi: 10.34616/22.19.087 - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-01-04
- Data ostatniej modyfikacji: 2022-08-16
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 271
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Wykorzystanie coachingu w codzienności szkolnej
Twórca:Kozielska, Joanna
Nie-miejsca w literaturze : Motyw hotelu w twórczości Josepha Rotha
Twórca:Szkoła, Dawid
Typ:tekst
Współpracownik:Rozbicka, Patrycja. Red.; Kokowicz, Dorota. Red.
Dom rodzinny jako kategoria pedagogiczna
Twórca:Ładyżyński, Andrzej
Coach, tutor... wychowawca
Twórca:Pękala, Joanna Ludwika
Międzywojenna rodzina w ujęciu „Domu Rodzinnego” (1925–1933)
Twórca:Michalska, Iwonna
Biografia dorosłego dziecka – doświadczenie parentyfikacji i jej konsekwencje
Twórca:Chojnacka, Barbara
Język domu rodzinnego jako rdzenna wartość kreująca tożsamość międzykulturową
Twórca:Nikitorowicz, Jerzy
Współpracownik:Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego; Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej; Szerląg, Alicja. Red.; Walasek, Stefania. Red.