Szczegóły obiektu: Dzielnica Wzajemnego Szacunku Czterech Wyznań i realizowane w niej programy dydaktyczne oraz ich edukacyjny potencjał
PDF
Struktura
Między ekskluzją a inkluzją w edukacji religijnej.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89174 ;
- Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-01-03
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-18
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 243
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Nowe nauczanie Franza Rosenzweiga, Lehrhaus i utopia edukacyjna
Twórca:Maj, Janusz
Rola dialogu i partnerstwa w zakresie przezwyciężania wykluczenia społecznego
Twórca:Blicharz, Jolanta
Współpracownik:Górnicki, Leonard. Red.
Nacjonalizm a uniwersalne wartości. Spór o tożsamość z perspektywy filozofii dialogu
Twórca:Rebes, Marcin
Typ:tekst
Współpracownik:Scheffler, Tomasz. Red.; Sondel-Cedarmas, Joanna. Red.
Dialog w rodzinie dziecka z niepełnosprawnością – krytyczna ocena funkcjonowania w dzieciństwie w opinii niepełnosprawnych studentów
Twórca:Godawa, Grzegorz; Kutek-Składek, Katarzyna
Współpracownik:Gandecka, Kamila. Red.; Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego; Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red.; Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej
Dialog w pieczy zastępczej (na przykładzie powiatu bialskiego)
Twórca:Wołosiuk, Beata
Miłość homoerotyczna w dialogu Amatorius
Twórca:Pietrzycka, Aneta
Rozdział 10. Obraz wzajemnych sympatii polsko-niemieckich oraz znaczenie języka niemieckiego dla młodych Polaków w ankietach GANESY
Twórca:Tabernacka, Magdalena; Kusiak-Winter, Renata; Krakowska, Magdalena; Knauber, Anna; Reinhard, Edyta; Miodek, Marcin; Tracz-Molasy, Anna
Typ:tekst
Współpracownik:Complak, Krystian. Rec.; Lewicki, Roman. Rec.
Rozdział 9. Fałszywe informacje – identyfikacja i ocena w świetle wyników badań
Twórca:Tabernacka, Magdalena; Kusiak-Winter, Renata; Krakowska, Magdalena; Knauber, Anna; Reinhard, Edyta; Miodek, Marcin; Tracz-Molasy, Anna
Typ:tekst
Współpracownik:Complak, Krystian. Rec.; Lewicki, Roman. Rec.