- Konstruowanie narracyjnej tożsamości religijnej dziecka w koncepcji Sofii Cavalletti elementem edukacji inkluzyjnej
Szczegóły obiektu: Konstruowanie narracyjnej tożsamości religijnej dziecka w koncepcji Sofii Cavalletti elementem edukacji inkluzyjnej
PDF
Struktura
Między ekskluzją a inkluzją w edukacji religijnej.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;; ; ; ; ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89172 - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-01-03
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-18
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 265
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Dydaktyka konstruktywistyczna w codzienności akademickiej – utopia, konieczność, szansa?
Twórca:Paszenda, Iwona
Typ:tekst
Edukacja inkluzyjna uczniów z niepełnosprawnością wzroku – w kręgu wizji utopijnych (?)
Twórca:Czerwińska, Kornelia
Krytyka „kultury wykluczenia” w nauczaniu papieża Franciszka
Twórca:Rabiej, Stanisław
Wspieranie rozwoju uczniów w integracyjnej i inkluzyjnej edukacji wczesnoszkolnej
Twórca:Dobrowolski, Tomasz
English: a neutral language of global communication? Sociopedagogical implications
Twórca:Odrowąż-Coates, Anna
Typ:tekst
Nauka o literaturze w kontekście teorii Siegfrieda Schmidta
Twórca:Płoszaj, Katarzyna
Typ:tekst
Współtwórca:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota
Cancel culture jako autorytarna dystopia
Twórca:Szumlewicz, Katarzyna
Typ:tekst