- „Zapomniany wymiar doświadczeń”? Duchowość i religijność dorosłej osoby z niepełnosprawnością intelektualną w kontekście badawczym
Szczegóły obiektu: „Zapomniany wymiar doświadczeń”? Duchowość i religijność dorosłej osoby z niepełnosprawnością intelektualną w kontekście badawczym
PDF
Struktura
Między ekskluzją a inkluzją w edukacji religijnej.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ; ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89171 - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-01-03
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-18
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 394
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Rola ośrodków wsparcia dziennego we wspomaganiu funkcjonowania rodziny z dorosłym dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną i/lub psychiczną
Twórca:Szalast, Anna
Typ:tekst
Współtwórca:Ferenz, Krystyna; Kowalska, Ewa
Style życia jako kategorie opisu realizacji zadań rozwojowych przez dorosłe osoby z lekką niepełnosprawnością intelektualną
Twórca:Bąbka, Jarosław
Typ:tekst
(Po)wolna edukacja religijna
Twórca:Dąbrowski, Szymon
Edukacja religijna a otwarta tożsamość religijna
Twórca:Różańska, Aniela
Rodzice wobec dorosłości swoich dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
Twórca:Cytowska, Beata
Typ:tekst
Współtwórca:Walasek, Stefania; Winczura, Barbara
Religious education in Poland: between absence and presence
Twórca:Hejwosz-Gromkowska, Daria
Typ:tekst