Szczegóły obiektu: Gry w rozwijaniu wybranych kompetencji kluczowych dzieci – przegląd literatury przedmiotu
PDF
Struktura
Dziecko w sytuacjach uczenia się. Codzienność w poznawaniu świata i siebie.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Opis:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89115 ;
- DOI:
- Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-12-21
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-18
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 1816
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Współczesna rodzina jako przestrzeń rozwijania kompetencji przedsiębiorczości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym – raport z badań
Twórca:Kondracka-Szala, Marta; Malinowska, Joanna
Utopia a edukacja domowa
Twórca:Jarmuła, Anna
Game theory and contemporary conflicts
Twórca:Dukiewicz, Tomasz; Spustek, Henryk
Typ:tekst
Współpracownik:Maciejewski, Marek. Red.; Antonów, Radosław. Red.
„Kraina Uważności” w rozwoju dziecka
Twórca:Siemież, Małgorzata
Wychowanie szczęśliwego człowieka podstawowym celem rodziców
Twórca:Piecuch, Ewelina
Współpracownik:Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego; Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej; Ferenz, Krystyna. Red.; Kowalska, Ewa. Red.
Warunki edukacyjne w rodzinach dla rozwijania oporu dzieci wobec konsumpcjonizmu
Twórca:Juodaitytė, Audronė; Ponelienė, Reda
Współpracownik:Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego; Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej; Walasek, Stefania. Red.; Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red.