Szczegóły obiektu: Przekonania nauczycieli o potencjale uczenia się dziecka w młodszym wieku szkolnym
PDF
Struktura
Dziecko w sytuacjach uczenia się. Codzienność w poznawaniu świata i siebie.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Opis:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89108 ;
- DOI:
- Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-12-21
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-18
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 703
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Kreatywne dzieci z trudnościami w uczeniu się – stereotypy i uprzedzenia jako inhibitory twórczego potencjału człowieka
Twórca:Krauze-Sikorska, Hanna
Typ:tekst
Emocjonalność dziecka w wieku przedszkolnym a jego gotowość szkolna
Twórca:Dmochowska, Halina
Addressing the (ELF)ant in the Room: The Views of Polish Teachers of English on English as a Lingua Franca
Twórca:Paciorkowski, Tomasz
Typ:tekst