Szczegóły obiektu: Kult sukcesu w kontekście kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
PDF
Struktura
Sukces jako zjawisko edukacyjne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: ;;
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79783 ;
- DOI:
- Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-10-09
- Data ostatniej modyfikacji: 2020-11-27
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 299
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Specjalne potrzeby edukacyjne uczniów z niepełnosprawnościami. Charakterystyka, specyfika edukacji i wsparcie
Twórca:Plichta, Piotr; Jagoszewska, Iwona; Gładyszewska-Cylulko, Joanna; Szczupał, Bernadeta; Drzazga, Agnieszka; Cytowska, Beata
Typ:tekst
Oddziaływanie procesu muzykoterapeutycznego na funkcjonowanie rodziny dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych
Twórca:Kantyka-Dziwisz, Karolina
Metodyka pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach rozwojowych i edukacyjnych. Skrypt do przedmiotu
Twórca:Jędrzejowska, Agnieszka
Inclusive education – the need for systemic changes
Twórca:Ališauskienė, Stefanija; Miltenienė, Lina
Motywowanie uczniów zdolnych jako czynnik aktywizujący do osiągania sukcesu edukacyjnego
Twórca:Hłobił, Agnieszka
Współpracownik:Humeniuk, Monika. Red.; Paszenda, Iwona. Red.; Żłobicki, Wiktor. Red.
Poczucie umiejscowienia kontroli (LoC) jako determinant sukcesu edukacyjnego uczniów z trudnościami szkolnymi
Twórca:Warchał, Mateusz
Współpracownik:Humeniuk, Monika. Red.; Paszenda, Iwona. Red.; Żłobicki, Wiktor. Red.