Szczegóły obiektu: Poczucie umiejscowienia kontroli (LoC) jako determinant sukcesu edukacyjnego uczniów z trudnościami szkolnymi
PDF
Struktura
Sukces jako zjawisko edukacyjne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: ;;
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79781 ;
- DOI:
- Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-10-09
- Data ostatniej modyfikacji: 2020-11-27
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 2971
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Zróżnicowany obraz dziecka z trudnościami w uczeniu się i rodzicielskiej pomocy
Twórca:Wiatrowska, Leokadia
Współpracownik:Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego; Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej; Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red.; Albański, Leszek. Red.
Oblicza sukcesu edukacyjnego widziane przez pryzmat pokonywanych trudności w nauce gry na skrzypcach
Twórca:Zwiercan, Halina
Współpracownik:Humeniuk, Monika. Red.; Paszenda, Iwona. Red.; Żłobicki, Wiktor. Red.
Kult sukcesu w kontekście kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Twórca:Długosz, Katarzyna
Współpracownik:Humeniuk, Monika. Red.; Paszenda, Iwona. Red.; Żłobicki, Wiktor. Red.
Przyjęcie do rodziny zastępczej jako krytyczne wydarzenie w życiu dziecka
Twórca:Muszyńska, Ewa
Samoocena gimnazjalistów a ich poczucie kontroli w sytuacji odniesienia sukcesu – znaczenie płci, trudności w uczeniu się oraz zaburzeń towarzyszących
Twórca:Gindrich, Piotr
Współpracownik:Humeniuk, Monika. Red.; Paszenda, Iwona. Red.; Żłobicki, Wiktor. Red.
Kreatywne dzieci z trudnościami w uczeniu się – stereotypy i uprzedzenia jako inhibitory twórczego potencjału człowieka
Twórca:Krauze-Sikorska, Hanna
Typ:tekst
Motywowanie uczniów zdolnych jako czynnik aktywizujący do osiągania sukcesu edukacyjnego
Twórca:Hłobił, Agnieszka
Współpracownik:Humeniuk, Monika. Red.; Paszenda, Iwona. Red.; Żłobicki, Wiktor. Red.
Wizje sukcesu edukacyjnego w szkole wyższej. Rozważania w perspektywie paradygmatów edukacyjnych
Twórca:Sladek, Anna
Współpracownik:Żłobicki, Wiktor. Red.; Humeniuk, Monika. Red.; Paszenda, Iwona. Red.