Szczegóły obiektu: Jak zapewnić uczniowi niepełnosprawnemu intelektualnie w stopniu lekkim sukces w edukacji matematycznej?
PDF
Struktura
Sukces jako zjawisko edukacyjne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: ;;
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79780 ;
- DOI:
- Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-10-09
- Data ostatniej modyfikacji: 2020-11-27
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 1069
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Funkcjonowanie rodzin dzieci z niepełnosprawnością intelektualną– wybrane aspekty
Twórca:Lipińska-Lokś, Jolanta
Nastoletnie rodzicielstwo dziewcząt i chłopców z niepełnosprawnością
Twórca:Mach, Aleksandra
Rodzice wobec dorosłości swoich dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
Twórca:Cytowska, Beata
Współpracownik:Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego; Wydział Humanistyczny Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej; Walasek, Stefania. Red.; Winczura, Barbara. Red.
Dyskurs o wychowaniu i edukacji dzieci z niepełnosprawnością intelektualną – analiza wybranych polskich czasopism pedagogicznychod przełomu XIX/XX wieku do 1939 roku
Twórca:Gandecka, Kamila
Współpracownik:Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego; Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej
Rodzaje radzenia sobie ze stresem i jakość życia rodzin posiadających dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
Twórca:Roszkowska, Agnieszka
Rola ośrodków wsparcia dziennego we wspomaganiu funkcjonowania rodziny z dorosłym dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną i/lub psychiczną
Twórca:Szalast, Anna
Współpracownik:Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego; Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej; Ferenz, Krystyna. Red.; Kowalska, Ewa. Red.
Oblicza sukcesu edukacyjnego widziane przez pryzmat pokonywanych trudności w nauce gry na skrzypcach
Twórca:Zwiercan, Halina
Współpracownik:Humeniuk, Monika. Red.; Paszenda, Iwona. Red.; Żłobicki, Wiktor. Red.