czynnościowe nauczanie matematyki
metoda Montessori
niepełnosprawność intelektualna
sukces edukacyjny
Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego
Humeniuk, Monika. Red.
Paszenda, Iwona. Red.
Żłobicki, Wiktor. Red.
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79780 ISBN 978-83-62618-27-9
Sukces jako zjawisko edukacyjne, vol. 2, s. 210-220
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
Nov 27, 2020
Oct 9, 2017
938
1244
https://www.repozytorium.uni.wroc.pl/publication/84657
Edition name | Date |
---|---|
Jak zapewnić uczniowi niepełnosprawnemu intelektualnie w stopniu lekkim sukces w edukacji matematycznej? | Nov 27, 2020 |
Zwiercan, Halina Humeniuk, Monika. Red. Paszenda, Iwona. Red. Żłobicki, Wiktor. Red.
Sladek, Anna Żłobicki, Wiktor. Red. Humeniuk, Monika. Red. Paszenda, Iwona. Red.
Szalast, Anna Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Ferenz, Krystyna. Red. Kowalska, Ewa. Red.
Gandecka, Kamila Haratyk, Anna. Red. Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Walasek, Stefania. Red. Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej
Cytowska, Beata Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Wydział Humanistyczny Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Walasek, Stefania. Red. Winczura, Barbara. Red.