- Codzienność słyszących dzieci niesłyszących rodziców
Szczegóły obiektu: Codzienność słyszących dzieci niesłyszących rodziców
PDF
Struktura
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79646 ;oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79646 ;
- DOI:
- Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-07-17
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-01-27
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 1343
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Relacje w rodzinie CODA
Twórca:Jagoszewska, Iwona
Typ:tekst
Współtwórca:Jurczyk-Romanowska, Ewa; Gandecka, Kamila
Rola rodziców w rozwoju dziecka niesłyszącego
Twórca:Jagoszewska, Iwona
Typ:tekst
Współtwórca:Walasek, Stefania; Winczura, Barbara
Problemy małżeństw binacjonalnych. Analiza postów na forach internetowych
Twórca:Biedroń, Małgorzata
Typ:tekst
Współtwórca:Jurczyk-Romanowska, Ewa; Sadowska, Edyta
Funkcjonowanie rodzin dzieci z niepełnosprawnością intelektualną– wybrane aspekty
Twórca:Lipińska-Lokś, Jolanta
Typ:tekst
Życie z dzieckiem niepełnosprawnym. Wielowymiarowość przystosowywania się rodziców
Twórca:Parchomiuk, Monika
Typ:tekst
Analiza konsekwencji psychologicznych i rozwojowych codziennego czytania dzieciom na podstawie m.in. raportów z badań Fundacji "ABCXXI - Cała Polska czyta dzieciom"
Twórca:Madeja-Bień, Kamila
Typ:tekst
Współtwórca:Czernianin, Wiktor
Institutional education of blind, deaf and speech-disabled children in Slovenia until World War II
Twórca:Šorn, Mojca; Dobaja, Dunja
Typ:tekst