- Wykorzystanie coachingu w codzienności szkolnej
Szczegóły obiektu: Wykorzystanie coachingu w codzienności szkolnej
PDF
Struktura
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;; ;
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79636 ; https://doi.org/10.34616/22.19.198 ; - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-07-17
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-06-19
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 682
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Dom jako przestrzeń dzieciństwa i dorastania – (auto)biograficzne konteksty w pracy coachingowej
Twórca:Piorunek, Magdalena
Coach, tutor... wychowawca
Twórca:Pękala, Joanna Ludwika
Z katedr na sztandary. Rozważania o nauczycielach – patronach szkół (na przykładzie Wielkopolski Wschodniej)
Twórca:Gołdyn, Piotr
Współtwórca:Jędrychowska, Barbara
Misja szkoły jako przedmiot refleksji nauczycieli
Twórca:Dernowska, Urszula
School procedures, as perceived by teachers and students from Poland, and the Czech Republic
Twórca:Kowalski, Mirosław; Śliwa, Sławomir
Typ:tekst