Szczegóły obiektu: Codzienność jako wyzwanie edukacyjne generacji 50+
PDF
Struktura
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79631 ;
- DOI:
- Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-07-17
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-01-27
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 73
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Fabrica Societatis. No. 1/2018 : Spis treści
Typ:tekst
Współpracownik:Banaszak, Ewa. Red.
Refleksja w codzienności – perspektywa pedagogii osoby
Twórca:Starnawski, Witold
Niecodzienna codzienność. Nie tylko o jednym wierszu Juliana Tuwima
Twórca:Sioma, Radosław
Typ:tekst
Współpracownik:Banaszak, Ewa. Red.
Dyskusje na temat znaczenia autonomii jednostki osoby jako wartości aksjologicznej
Twórca:Blicharz, Jolanta
Typ:tekst
Współpracownik:Jabłoński, Mariusz. Red.
Konstytucjonalizacja obowiązków jednostki w państwach Ameryki Łacińskiej może być wzorem do naśladowania?
Twórca:Complak, Krystian
Typ:tekst
Współpracownik:Jabłoński, Mariusz. Red.
Jednostka w systemie bezpieczeństwa powszechnego – zagadnienia wybrane
Twórca:Mielczarek-Mikołajów, Justyna
Typ:tekst
Współpracownik:Kocowski, Tadeusz. Red.; Raduła, Michał. Red.; Bobowski, Sebastian. Rec.; Nowicki, Henryk. Rec.
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne. Od redaktorek
Twórca:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona