Teachers-to-be and Islam. Has a change taken place?
Kandydaci na nauczycieli wobec islamu. Czy zaszła zmiana?
Islam
Islamophobia
knowledge
multiculturalism
teacher
tolerance
islam
islamofobia
nauczyciel
tolerancja
wiedza
wielokulturowość
The article contains a comparative analysis of the diagnostic survey results (in conjunction with the verbal fluency tool) conducted twice (June 2015 and 2016) among Jan Kochanowski University’s students, BA undergraduates, major of studies – pedagogics.
Artykuł zawiera analizę porównawczą wyników sondażu diagnostycznego (w połączeniu z narzędziem fluencji werbalnej) przeprowadzonego dwukrotnie (czerwiec 2015 i 2016) wśród studentów Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach kończących nauczycielskie studia licencjackie na kierunku pedagogika.
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79544 ISSN 2451-2877
Multicultural Studies 1/2017, s. 103-113.
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
Mar 23, 2023
Jun 20, 2017
124
152
https://www.repozytorium.uni.wroc.pl/publication/83960
Edition name | Date |
---|---|
Teachers-to-be and Islam. Has a change taken place? | Mar 23, 2023 |