Szczegóły obiektu: Rodzice – partnerzy czy wrogowie polskiej edukacji?
PDF
Struktura
Wychowanie w Rodzinie, T. 27 (2/2022).
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Opis:
- Abstrakt:
- Spis treści: In recent years the educational system in Poland has been subject to numerous reforms, heated discussions and more or less credible examinations and reports. Apart from politicians, scientists, teachers and psychologists, parents also contributed. Unfortunately their arguments aren’t often taken into consideration, and protests are meeting exclusively with the criticism. They don’t have the needed know-how or experience after all. Research conducted by me has shown that, in fact, parents had the greatest cognitive impact on the development of children before they began to learn at school. It is their active or passive attitude that essentially shapes the level of school readiness in the sphere still considered by many to be the most significant in the school and life career of man. Apart from the fact that, most importantly – these are parents having legal responsibility for their children, they should have the final word on the question of bringing up and educating them.
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: ;;
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:78378 ;
- DOI:
doi: 10.23734/wwr20161.293.310 - Źródło:
- Język:
- Powiązanie:
- Powiązana publikacja:
http://www.wwr.uni.wroc.pl/ - Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2016-11-25
- Data ostatniej modyfikacji: 2022-03-28
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 585
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Retardacja rozwojowa dziecka a postawy rodziców
Twórca:Wiatrowska, Leokadia
Współpracownik:Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego; Wydział Humanistyczny Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej; Walasek, Stefania. Red.; Winczura, Barbara. Red.
Using graphic productions for identification purposes, and psychological and pedagogical diagnosis
Twórca:Zieniewicz, Iwona
Współpracownik:Kalisz, Tomasz. Red.
Using graphic productions in medical — neuropsychological, psychiatric and neurological — diagnosis
Twórca:Skubisz-Ślusarczyk, Sylwia
Współpracownik:Kalisz, Tomasz. Red.
Mały człowiek sukcesu, czyli o roli przedszkola w przebiegu kariery edukacyjnej dzieci
Twórca:Mironiuk-Netreba, Alicja
Współpracownik:Humeniuk, Monika. Red.; Paszenda, Iwona. Red.; Żłobicki, Wiktor. Red.
Koncepcja wsparcia pedagogicznego dziecka z dysleksją rozwojową
Twórca:Ratajek, Aneta
Color studies in applied psychology and social sciences: An overview
Twórca:Sorokowski, Piotr; Wrembel, Magdalena
Współpracownik:Kuczyńska, Alicja. Red.; Kuczyńska, Alicja. Ed.
Zaburzenia zachowania u dzieci i młodzieży
Twórca:Kuty-Pachecka, Marta; Stefańska, Katarzyna
Współpracownik:Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego; Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red.; Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej; Gandecka, Kamila. Red.