The family models of communication and the language competences of children with mental retardation in the vision of educational success
Rodzinne wzorce komunikacyjne a kompetencje językowe dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w wizji sukcesu edukacyjnego
family
communication
children
disabilities
rodzina
komunikacja
kompetencje językowe
dzieci
niepełnosprawni
edukacja
The images of family in the historical and pedagogical approach
Obrazy rodziny w ujęciu pedagogicznym i historycznym
Oficyna Wydawnicza ATUT - Wrocławskie Wydawnictwo Oświatowe
Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej
Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego
Szerląg, Alicja. Red.
Walasek, Stefania. Red.
journal
czasopisma (wydawnictwa ciągłe)
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:66169 ISSN 2082-9019 e-ISSN 2300-5866
Wychowanie w Rodzinie, T. 5 (2012), s. 163-176
Copyright by Iwona Chrzanowska
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
Mar 28, 2022
Nov 19, 2015
366
491
https://www.repozytorium.uni.wroc.pl/publication/67882
Edition name | Date |
---|---|
Rodzinne wzorce komunikacyjne a kompetencje językowe dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w wizji sukcesu edukacyjnego | Mar 28, 2022 |
Apanel, Danuta Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Wydział Humanistyczny Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Walasek, Stefania. Red. Winczura, Barbara. Red.
Winczura, Barbara Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Wydział Humanistyczny Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Walasek, Stefania. Red. Winczura, Barbara. Red.
Grzyb, Barbara Kowalska, Gabriela
Truskolaska, Justyna Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red. Albański, Leszek. Red.